Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Культурний продукт – товари та послуги, що виробляються (тиражуються) в процесі культурної діяльності на основі творів і служать для задоволення громадянами своїх творчих, духовних, дозвіллєвих потреб (видання, аудіопродукти (фонограми, аудіо-альбоми), театральні та циркові вистави, мистецькі виставки, концерти тощо).
Інновації — новостворені (застосовані) і (або) вдосконалені конкурентоздатні технології, продукція або послуги, а також організаційно-технічні рішення виробничого, адміністративного, комерційного або іншого характеру, що істотно поліпшують структуру та якість виробництва і (або) соціальної сфери.
Культурні інновації — це вперше впроваджені в сфері культури ідеї, цінності, норми, оригінальні продукти творчої діяльності, що створюють передумови для прогресивних соціокультурних змін. З розвитком технологій в культурі почало розвиватися цифрове мистецтво, спричинивши появу нових жанрів та розширивши можливості традиційних мистецтв. В рамках програми “Інноваційний культурний продукт” підтримуються такі формати інновацій: 1) інновації в процесі створення продукту, 2) інновації в самому створеному продукті, 3) залучення іноземного досвіду при створенні культурного продукту.
Діджиталізація сфери культури — використання цифрових технологій у секторі під час створення культурного продукту (створення віртуальних музеїв, 3D-зйомка, 3D-обробка, 3D-моделювання, 3D-мапування, 3D-тури).
Концепція проекту та портфоліо виконавця є обов’язковим Додатком до заявки програми «Інноваційний культурний продукт» та заповнюється відповідно до потреб проекту, що подається на грант від УКФ.
Приблизна структура концепції проекту:
Портфоліо виконавця - це короткий опис досвіду створення проектів із зазначенням міста та інституції, основних партнерів та/або донорів; - 2-3 приклади успішно реалізованих проектів із короткими концептуальними описами та 3-4 фото.
Промоція – діяльність, спрямована на формування споживацького попиту на конкретний культурний продукт та суб’єктів його виробництва – авторів, виконавців, виробників (брендів), що може відбуватися як на комерційній (підприємницькій), так і на некомерційній основі, і використовує засоби реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю тощо.
Якщо основною метою проекту є створення культурного продукту, тоді необхідно подаватися на програму «Інноваційний культурний продукт», у випадку, коли проект більше направлений на навчання та освіту, тоді необхідно обирати програму «Н.О.Р.Д.».
Заявник самостійно вирішує, на яку програму подаватися, враховуючи зміст та мету проекту.
ЛОТ-ом 4 програми буде здійснюватись підтримка: