Ask a question to UCF and get an answer to the email adress which you provided.
Please, register in our system to be able to participate in our contests. If you’re already registered, please, log in, if no — please, register.
If you forgot your password, please, fill in this recovery form.
Please, register in our system to be able to participate in our contests. If you’re already registered, please, log in, if no — please, register.
If you forgot your password, please, fill in this recovery form.
If you forgot your password, please, fill in this recovery form to get your password my e-mail.
Культурний продукт – товари та послуги, що виробляються (тиражуються) в процесі культурної діяльності на основі творів і служать для задоволення громадянами своїх творчих, духовних, дозвіллєвих потреб (видання, аудіопродукти (фонограми, аудіо-альбоми), театральні та циркові вистави, мистецькі виставки, концерти тощо).
Інновації — новостворені (застосовані) і (або) вдосконалені конкурентоздатні технології, продукція або послуги, а також організаційно-технічні рішення виробничого, адміністративного, комерційного або іншого характеру, що істотно поліпшують структуру та якість виробництва і (або) соціальної сфери.
Культурні інновації - це вперше впроваджені в сфері культури ідеї, цінності, норми, оригінальні продукти творчої діяльності, що створюють передумови для прогресивних соціокультурних змін. З розвитком технологій в культурі почало розвиватися цифрове мистецтво, спричинивши появу нових жанрів та розширивши можливості традиційних мистецтв. В рамках програми “Інноваційний культурний продукт” підтримуються такі формати інновацій: 1) інновації в процесі створення продукту, 2) інновації в самому створеному продукті, 3) залучення іноземного досвіду при створенні культурного продукту.
Діджиталізація сфери культури - використання цифрових технологій у секторі під час створення культурного продукту (створення віртуальних музеїв, 3D-зйомка, 3D-обробка, 3D-моделювання, 3D-мапування, 3D-тури).
Концепція проекту та портфоліо виконавця є обов’язковим Додатком до заявки програми «Інноваційний культурний продукт» та заповнюється відповідно до потреб проекту, що подається на грант від УКФ.
Приблизна структура концепції проекту:
Портфоліо виконавця - це короткий опис досвіду створення проектів із зазначенням міста та інституції, основних партнерів та/або донорів; - 2-3 приклади успішно реалізованих проектів із короткими концептуальними описами та 3-4 фото.
Промоція – діяльність, спрямована на формування споживацького попиту на конкретний культурний продукт та суб’єктів його виробництва – авторів, виконавців, виробників (брендів), що може відбуватися як на комерційній (підприємницькій), так і на некомерційній основі, і використовує засоби реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю тощо.
Якщо основною метою проекту є створення культурного продукту, тоді необхідно подаватися на програму «Інноваційний культурний продукт», у випадку, коли проект більше направлений на навчання та освіту, тоді необхідно обирати програму «Н.О.Р.Д.».
Заявник самостійно вирішує, на яку програму подаватися, враховуючи зміст та мету проекту.
ЛОТ-ом 4 програми буде здійснюватись підтримка: