Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Проблема: можуть існувати сценарії, за якими ви "зловите баг". Наприклад, ви зайшли до системи не з головної сторінки Фонду, а за допомогою пошуку в Гуглі "вхід в особистий кабінет УКФ". Таким чином ви можете зайти з помилкою (Гугл кешує багато даних, також іноді і помилки, які вже давно виправлені).
Рішення: візьміть за правило перед заповненням форми оновлювати сторінку з очисткою кешу. Для цього скористайтесь комбінацією клавіш Ctrl+Shift+R. Особливо це актуально для заявників, які почали заповнювати заявку ще в листопаді, або часто змінюють комп'ютер, з якого заповнюють заявку.
І відключіть AdBlock! Особливо під час процесу підпису.
Проблема: система подачі заявки та онлайн-кабінет — не одне і те саме. В онлайн-кабінеті кнопки подачі немає!
Рішення: кнопка подачі заявки знаходиться всередині кожного конкурсу. Перегляньте покроковий алгоритм подачі зі скріншотами: https://ucf.in.ua/p/how_to_apply
Система електронного підпису може працювати повільно через перевантаження, поганий інтернет і неправильно обраний ключ.
Підписати заявку можна до 23.59 фінального дня її подання.
Аплікаційна форма не розрахована на роботу з операційною системою Windows XP або з будь-якою більш старою системою.
Перейдіть на комп'ютер з більш актуальною операційною системою. Не забудьте натиснути "Зберегти дані". Всі попередньо введені дані будуть збережені.
Проблема: ви намагаєтесь завантажити занадто великі файли. Обмеження серверу — 300 Мб сумарний об'єм на одну заявку.
Рішення: зменшити розмір pdf-файлів. Це можна зробити за допомогою програми Adobe DC або за допомогою багатьох онлайн-ресурсів (наприклад https://www.ilovepdf.com/ru/compress_pdf).
Також перевірте якість вашого інтернету.
Проблема: ваш браузер або операційна система не підтримує технологію, на якій створена онлайн-система.
Рішення: прикріпити документи з іншого комп'ютера (більш нового): Windows 7, 10, останні три версії MacOS. Всі попередньо заповнені поля будуть заповнені, вас автоматично спрямує на крок, на якому ви зупинились.
Не хвилюйтесь. Головне — отриманий номер, який означає що ваша заявка зареєстрована в системі. Запам'ятайте його.
Підтвердження електронною поштою може приходити з суттєвими затримками, або навіть не прийти взагалі (це залежить від поштового сервісу, який ми використовуємо, і чи дозволяє ваш поштовий сервіс прийом автоматичних листів). Також ви можете переглянути статус заявки в особистому кабінеті.
Проблема: ви натискаєте "Відновити пароль", вписуєте пошту, прив'язану до акаунта, вам на пошту приходить лист з посиланням. Ви переходите за посиланням, вводите новий пароль, але система пише, що посилання застаріле.
Рішення: якщо ви декілька разів натискали відновлення паролю, вам було відправлено декілька листів з різними посиланнями. Часто ваша пошта їх групує в один ланцюжок. Переконайтесь, що ви переходите за посиланням, яке надійшло останнім — всі інші автоматично стають недійсними.
Проблема: сесія серверу триває декілька годин. Якщо протягом трьох та більше годин ви заповнювали форму, але при цьому нічого не натискали, сервер вважає, що ви пішли з сайту і вилогінює вас (без збереження даних).
Рішення: